Akseli heitti öljyn laajalle alueelle, ei heti löytynyt syytä. 11 millin lenkki käy hyvin, mutta se on kat-
kaistava ja hitsattava L-kirjaimelle, että saa takinmaisen mutterin irti. Muuten on magneeton irrotus
edessä.

Punainen aine on tiivistetahnaa, vaikka asensin uudet tiivisteet laitoin varmuudeksi tahnaa lisäksi.

Vanhassa stefassa oli texti STD 2217. Uudessa löytyy vastaavasti 06A19956 ja tiivisteen numero
on S3346-1. Stefan hinta Konekorhosella 25€ ja tiiviste 2.25€. Pientoimituslisä 8.5€ ja toimitusku-
lut 6.5€. Eli remontin hinnaksi tuli 51.55€

Kuvassa näkyy akseli, jossa vanhan stefan aiheuttama pieni kuluma, mutta ei vaatinut toimenpiteitä.
Vanhan stefan huulesta ei nähnyt kulumaa, muuten kuin akselia sovittamalla tuli todettua ettei löydy
yhtään tiukkuutta. Öljynkulutus oli 1L/2,5 tuntia. Keskellä näkyy öljykanava.


Asennattaessa stefaa paikalleen materiaali hyvin ohutta "lekolaatua" joten olkaa tarkkana asen-
nettaessa paikalleen. Painakaa stefaa vain kehän ulkoreunan vierestä, muuten pelti antaa periksi.

Kuva ennen akselin poistoa ja uusi tiiviste odottamassa asennusta.


MAIN PAGE